Jullov!!!

Sista arbetsdagen före jullovet, det ska bli skönt. Som sagt så trivs jag
mycket bra på mitt jobb men det är välbehövligt med lite vila nu.
Hösten har varit händelserik måste jag säga. Jobbet på Lucksta
var ingen höjdare för mig så när jag fick beskedet att jag fick jobbet
på Komvux så var jag riktigt nöjd och glad. Det som varit tufft har ju varit att
sätta sig in i en ny organisation som jag förövrigt fortfarande jobbar med.
Jag känner mig som en nybörjare hela tiden. Jag har ju dessutom
påbörjat magisterprogrammet i Härnösand och det har varit tufft när jag
också har börjat nytt jobb. Jag hoppas att det här känns lite lättare nästa
termin och att jag kommer in i jobbet lite bättre då.
Men nu är det ialla fall snart jullov, om några timmar.

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR

Kommentarer
Postat av: Sofia

Myssit me blogg! :D Nu måste vi länka!



Hoppas allt är bra me er! KRAM

2009-01-08 @ 15:25:04
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0