snart jul

Oj oj, en hel vecka sedan senaste inlägget, skärpning nu.
Fast det har varit lite mycket nu, men det gäller väl dom
flesta. Vi har ju snart jul, visst är väl det härligt. Jag gillar
verkligen julen. Lugnt och skönt och jullov. Jag har ju den
förmånen som lärare. Nackdelen är att det är fullt race
under terminen och framför allt strax innan jul- och sommar-
lov. Men jag trivs verkligen med mitt jobb. 
Helgen som var, var det danstävling i Sundsvall och båda 
tjejerna var med. Sofia i disco, singel och par. Hanna i disco,
singel och par och hiphop grupp. Det gick bra för Danceworld,
Sundsvall. Flera pallplaceringar. Hanna och jag var med och fixade
på fredagkväll till kl:24, Tillbaka på sporthallen kl:8 på lördagmorgon.
Halv 9 störtade folk in, det var helt sjukt. Det var som att vrida på 
en kran och alla dansare kom samtidigt. Jag sprang som ett 
torrt skinn hela dagen tills vi gjorde kväll ca 19.30. Då var allt
undanstädat och klart. Snacka om att jag var trött på kvällen=I.
På lördag kör vi igång igen, då är det dags för julshow på Hedbergska.
Jag brukar sköta entré och fiket. Hoppas bara att jag blir bättre i
min förkylning, har väl troligtvis lite feber men jag tog alvedon i
morse så det funkar nog ändå.
Tjingeling =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

du måste uppdatera lite oftare! :D

2008-12-12 @ 21:10:48
URL: http://hannalindbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0