åldersnoja

Jag har funderat över mitt inlägg igår och den här bloggen har en tendens att bli en enda lång åldersnoja. Var på praktikbesök hos en av våra elever imorse och träffade på en person som hade gått samtidigt med mig på lärarhög i Härnösand. Vi började ju naturligtvis fundera bägge över hur länge sedan det nu var. 20 år!!!, fatta. Det är inte sant.
Det är 28 år sedan jag gick ur nian. Jag tycker det inte alls är länge sedan min egen mamma var på återträff efter 25 år sedan grundskolan. Hur sjukt är inte detta?
Varför går tiden så fort när man blir äldre? Jag hiner inte med.

Kommentarer
Postat av: Hanna

men ändå så är du ung och fräsch som en tjugoåring! :D

2008-11-25 @ 14:05:55
URL: http://hannalindbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0