SKITMORGON!!!

Ibland är det alldeles stopp i huvet. Vad ska jag skriva i min blogg?

Man kan ju alltid skriva om vädret, det har ju vart kallt ganska länge nu.

Det är länge sedan det var så här kallt, så kallt att vårt avlopp har frusit,

tror vi, det är ialla fall något som inte funkar som det ska. Vi måste få

tag på en slambil som kan tömma brunnen idag så vi kan se vad som

är problemet. Det är såna här dagar som man funderar över att bo i

lägenhet. På grund av det här så blev det i alla fall en riktig skitmorgon.

Håkan och tjejerna irriterad och jag också måste jag väl erkänna. Jag

mest för att tjejerna alltid är sena och vi måste stressa för att hinna till

skolbussen. En buss som ändå är sen och som vi får vänta på, då blir jag

stressad över det. Hanna som är sur och säger inte ens hejdå innan hon

kliver ur bilen. Håkan måste till sjukhus för han blir inte av med sin

urinvägsinfektion och kanske blir inlagd. Och det är ju inte så kul inför helgen.

Hundmaten är helt slut så det måste inhandlas i eftermiddag.

En planering för mitt utvecklingsarbete ska vara inlämnat till

universitetet imorgon så det måste jag göra ikväll.

Däför blev det en riktig skitmorgon.

Visst är det bra med blogg, för nu känns det redan bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0