Bloggare

Nu har vi snackat blogg i vårt arbetsrum. Kom då på att jag har ju inte skrivit på jättelänge. Faktiskt inte sen före jul. Visst är det kul också när någon gör ett inägg i bloggen. Då får man ju bekräftelse på att någon faktiskt läser den. i alla fall en gång. Mina tjejer brukar ialla fall läsa den, kanske för att vara snäll med mamma. Blev så glad när min kompis Sofia skrev ett litet inlägg. Kul! Hoppas du mår bra med "tjocka" magen. Nu måste jag bli flitigare att skriva.
Fredag!!! Snart dags att åka hem och göra helg. Det är ju så för baskat kallt idag men det blir mildare imorgon. Har nämligen kollat in www.yr.no och denligt deras prognos så blir det betydligt mildare imorgon. då ska jag ta en långpromenad med hunden och kanske ta en skidtur på isen. Det ser jag framemot.
Hoppas att alla får en skön helg så vi har lite nya krafter på måndag.

Kommentarer
Postat av: ingrid Skoglund

Hej



Det är första gången jag är inne på en blogg,och inte vet jag riktigt hur jag ska göra heller. Men när jag såg att du skrivit om åldersnoja kände jag bara att jag måste göra ett litet inlägg, ett inlägg beträffande ålder. Min erfarenhet är att när man gör roliga saker då glömmer man bort åldern. Jag har nyss suttit och tittat på Kjerstin Dellert och trots att hon fyller 83!!! i år så upplevde jag henne som ung i sinnet. Kan det vara något vi kan sträva efter i vårt arbetslag, alltså att vara unga i sinnet. Det låter väl bra inför det nya året.

Godnatt och hälsningar Ingrid

2009-01-17 @ 23:05:28
Postat av: Sofia

Jag läser hela tiden fast det inte varit så mkt uppdateringar... ;D Glad blev jag idag när du bloggat o även skrivit till mig! Tjocka magen bara växer, o vi mår super!



KRAM PÅ ER

2009-01-19 @ 14:40:40
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0