Vårshow!!!


Det är länge sedan  jag bloggade nu, det är väl så på våren, har så
mycket annat då och tiden räcker inte riktigt till.
Vårshow Danceworld! Jag säger bara, missa inte det nästa vår.
Jättebra! Temat för i år var filmens värld. Många bra dansnummer
och roliga inslag och effekter.
Hanna sjöng "Färger i en vind" ur Pocahontas och ledmotivet till
Titanic. Det gick jättebra, en del grät faktiskt.
Sofia dansade bl a till musik från filmen Rocky, snacka om någon som har
utvecklats. Hon blir farlig framåt på tävlingarna. Hip hop är hennes grej.
Hanna, Alicia och Emils nummer Willy Wonka var helt suveränt.
I juli åker Hanna och Alicia till Slovenien på EM och tävlar i Hip hop- par.
Det blir spännande, önskar bara att vi också kunde följa med.


Kommentarer
Postat av: Lina

Roligt att det går så bra för dem med dansen :)

2009-06-07 @ 17:58:40
URL: http://helbraflinga.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack så mycket :)



Jo jag såg på Hannas blogg att du var länkad, så jag tänkte kika in :P

Ja precis, det ska bli rikitgt kul :) jag har ju Göteborg som förstahandsval, men där kommer jag troligtvis inte in. Det var skyhöga poäng på både betyg och högskoleprov.. Ja det skulle vara roligt att träffas igen, var ett tag sedan nu.

Jag ska hälsa dem, och är säker på att de hälsar tillbaka :) Ha det bra :)

2009-06-08 @ 18:34:03
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0