Tillbaka!!!

Oj oj nu är det jättelänge sedan jag bloggade, det måste bli en ändring på det-
Har varit sjuk seda i fredags kväll. Det gick jättesnabbt, mådde hur bra som helst
under kvällen tills jag gick och la mig. Började må illa och vaknade efter någon
timme och var helt övertygad om att jag fått magsjuka. Sen fick jag frossa och
fruktansvärt ont i kroppen. På lördagen var det vidrigt, har aldrig kännt mig så sjuk.
På måndagen fick jag komma till vårdcentralen och ta influensaprov, vilken cirkus!
Jag fick gå in genom spiraltrappan på baksidan och mötte en läkare i plastkläder,
munskydd och visir. Sköterskan med samma utstyrsel fnissade lite generat när
hon kom in och ursäktade sin klädsel. Men det är väl helt riktigt, klart de måste
hålla viruset utanför och så långt bort som möjligt från de andra patienterna. Jag
skulle bli besviken och förbannad om de inte gjorde så här.
Vilket fall har jag nu varit hemma hela veckan och ätit Tamiflu och mår mycket
bättre nu, längtar faktiskt till jobbet nu, jag hann ju knappt börja känns det som.
Hoppas nu att det inte blir en epedemi på skolan, jag får väl jobba nu jag när de
andra blir sjuk=)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, precis som på nyheterna i asien när det är massa epedemier! då ser alla ut så! =D haha

2009-09-04 @ 22:58:26
URL: http://hannalindbeerg.blogg.se/
Postat av: Sofia o Hugo

Vare svininfluensan då? Skönt att du mår bra nu iaf! KRAMAR

2009-09-10 @ 10:56:36
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0